diumenge, 28 de febrer del 2010

A FALTA DE PAN, BUENAS SON TORTAS...


Quin Febrer, molta neu, moltes borrasques, molt risc d'allaus... i ni un trist corredor, ni una sortideta amb els grampons ni el piolet...

De tota manera, el balanç es prou bo, 6 sortides amb la bici, gairebe 200 km de rodar amb la btt, i un final de festa amb gairebe 60 km de carretera, la clasica Sant Cugat-Montserrat.


Fins a Monistrol, molt be, es nota que aquest any he rodat molt mes que l'anterior, pero la pujada... aquells ditxosos 9 km se m'atravesen sempre, i una btt, encara que porti gomes llises, no es una bici de carretera.

Resumint, estic mes en forma que anys anteriors, pero no hi ha manera d'aprofitar ho, i els pantalons cada dia m'apreten mes per l'increment de volum dels..... cuadriceps :-)))

2 comentaris:

flx ha dit...

Mot bé nano! Anar sumant km.
divendres vaig estar apunt d'anar hi cap allà per fer la pujadeta al monestir que es picantona. En contes d'això em vaig perdre una estona pel teu poble per enllaçar des de la carretera de les planes, a la de l'arrabassada.

salut

jb500.blogspot.com ha dit...

holaaa

es el que toca de moment, anar fent km, a veure si agafo una mica de fons jejeje

mirare de pasar te un itinerari de la floresta cap a la rabassada sense pasar per sant cugat, molt xulo

v'sss